Contact

Veelgestelde vragen

Bekijk zeker ook even de veelgestelde vragen.

Voorraadstatus

Alle aangeboden artikelen hebben wij in voorraad en worden verzonden binnen 1 tot 3 werkdagen. Artikelen met een langere levertermijn worden steeds aangeduid in de omschrijving van het artikel. Bestelde je voorradige artikelen samen met een artikel met een langere levertermijn dan verzenden we standaard alles in 1 zending. Heb je iets dringend nodig? Laat het ons zeker weten!

Wat is de levertermijn?

Elke bestelling is voor ons een absolute prioriteit. Uw pakje wordt door ons verzonden binnen 1 tot 3 werkdagen. U ontvangt steeds een e-mail als uw bestelling is verstuurd.

Niet thuis op de dag van levering? Wijzig eenvoudig je leveringsvoorkeuren via de Track & Trace e-mail die je de dag ervoor ontvangt van ons, en geef zo bijvoorbeeld een veilige plaats door waar de postbode je pakketje mag neerzetten.

Hoe kan ik betalen?

Wij garanderen een 100% veilige betaling in een versleutelde omgeving. Betalen kan met Bancontact, Visa, MasterCard, Maestro en iDeal.

Zijn er verzendkosten?

Pakketten worden door ons verzonden met BPost. De verzendingskosten per bestelling bedragen €5,95 voor pakketjes binnen België en €8,95 voor Nederland. Koopt u voor meer dan €50 (BE) of €60 (NL)? Dan krijgt u van ons de verzending cadeau. Dit voordeel zal automatisch worden verwerkt tijdens het bestelproces, dus hiervoor hoef je niks extra te doen.

Kan ik een factuur ontvangen?

Heb je een BTW nummer en wens je een factuur? Stuur ons simpelweg een mailtje naar info@doedels.be met je bestelnummer en BTW nummer en wij zorgen voor de rest.

Kan ik mijn order afhalen?

Dat kan zeker. Klik hiervoor tijdens het bestelproces op ‘Afhaling’. U ontvangt van ons een e-mail als uw bestelling klaar staat voor afhaling.

Ik kreeg geen orderbevestiging

U ontvangt steeds een orderbevestiging nadat u de betaling hebt voldaan. Controleer zeker even je spamfolder of de map met ongewenste mail in je e-mailprogramma. 

Vind je de orderbevestiging niet meteen terug in je mailbox?
Geef ons een seintje via e-mail, Facebook of Whatsapp en we helpen je graag verder!

Ik heb een klacht over een artikel

Elk artikel die we aanbieden behandelen we met de grootste zorg. Hierdoor kunnen we steeds de kwaliteit garanderen waar je als klant recht op hebt. Mocht er ondanks onze aanpak toch een artikel zijn waar je niet tevreden over bent, geef ons dan een seintje. We komen samen zeker tot een oplossing.

TRANSPORTSCHADE

Is je pakketje beschadigd tijdens het transport? Neem zeker een foto van de beschadigde doos vóór het openen, en geef ons z.s.m. een seintje via info@doedels.be 

Retourneren

Items gekocht bij Doedels kunnen in de meeste gevallen binnen 14 dagen na ontvangst worden geretourneerd. Gedurende deze periode, kun je de producten proberen en beoordelen zoals je ook zou doen in een fysieke winkel.

Wanneer je een product wilt retourneren moet deze wel in dezelfde staat zijn als bij ontvangst, zonder enige beschadigingen. Je mag producten uit de verpakking halen, tenzij de verpakking verzegeld is.
Wanneer je er voor kiest producten te retourneren, vragen we je dit vooraf te melden door het retourformulier in te vullen die je hier kunt vinden. Je
kunt ons ook op de hoogte stellen door een email te sturen naar: info@doedels.be. Houd er rekening mee dat je producten terug moet sturen binnen 14 dagen nadat je ons geïnformeerd hebt.

Verwerking van jouw retour

Nadat wij je retourverzending hebben ontvangen, gaan we aan de slag met de beoordeling van de geretourneerde artikelen en de verwerking van jouw terugbetaling. Het geld wordt gerestitueerd volgens de originele betaalmethode die je tijdens de aankoop hebt gebruikt, tenzij anders gewenst. Het bedrag wordt binnen 5 dagen teruggestort. De verzendkosten voor de
retourzending zijn voor je eigen rekening, en bedragen maximaal € 5,70 via Bpost.

Artikelen die niet geretourneerd kunnen worden

Gepersonaliseerde artikelen kunnen niet worden geretourneerd.

 

Belangrijk:

  • Gepersonaliseerde artikelen kunnen helaas niet worden teruggenomen.
  • Verzendkosten voor retourzendingen zijn ten laste van de klant.
  • Na controle van het artikel betalen wij u de volledige aankoopsom (incl. verzendkosten) terug.
Zelf een ideetje?

Heb je zelf een tof idee? Is je eigen ontwerp mogelijk?
We luisteren graag naar je wensen en bekijken samen wat mogelijk is. Aarzel zeker niet en stuur ons een mailtje via info@doedels.be. 

Onze gegevens

Doedels.be 

Adres : Nieuwe Bogaardestraat 28 – 9990 Maldegem – BE

Bel of Whatsapp whatsapp icon : +32 465 07 66 40 (ma-vr van 9-17u)

E-mail : info@doedels.be

* Geen fysieke winkel. Adres enkel voor retour en afhalingen.

BTW : BE0809967717

Doedels_logo_V2_transparant

Staat je vraag er niet tussen?

Stuur ons een bericht via het contactformulier