
Veelgestelde vragen
Gemiddeld hebben wij ± 7 werkdagen nodig om je bestelling af te werken en verzendklaar te maken. Eenmaal je bestelling is verzonden levert Bpost in 99% procent van de gevallen je pakketje dan de volgende werkdag bij je thuis.
Dit sluit niet uit dat je bestelling soms sneller wordt geleverd, maar we vragen vriendelijk rekening te houden met bovenstaande levertermijn.
Opgelet: zaterdag, zondag en feestdagen worden niet als werkdag meegeteld. Graag hiermee a.u.b. rekening houden vóór het plaatsen van uw order.
In sommige gevallen is er de mogelijkheid jouw order prioriteit te geven, en deze dus sneller te leveren. We vragen vriendelijk ons hiervoor vooraf te contacteren, alvorens uw bestelling te plaatsen.
Elk item personaliseren we voor u met de grootste zorg. Van het schilderen van houten poppetjes, het printen van puzzels tot het graveren van koesterdozen, alles is eigen werk. Hierin nemen we steeds kwaliteit vóór snelheid.
Artikelen waar geen extra handeling voor is vereist verzenden wij binnen 1 tot 2 werkdagen.
Niet thuis op de dag van levering? Wijzig eenvoudig je leveringsvoorkeuren via de Track & Trace e-mail die je de dag ervoor ontvangt van ons, en geef zo bijvoorbeeld een veilige plaats door waar de postbode je pakketje mag neerzetten.
Wij garanderen een 100% veilige betaling in een versleutelde omgeving. Betalen kan met Bancontact, Visa, MasterCard, Maestro en iDeal.
Pakketten worden door ons verzonden met BPost.
De verzendingskosten per bestelling bedragen €4,95 voor pakketjes binnen België en €11,75 voor Nederland.
Waarom bieden wij geen gratis verzending aan?
Tal van webshops bieden ‘gratis’ verzending aan. Verzending is echter nooit gratis en zal in hun geval vrijwel altijd in de productprijs worden verrekend.
Wij kiezen bewust voor een eerlijke aanpak en een correcte prijs/kwaliteitverhouding.
Dat kan zeker. Klik hiervoor tijdens het bestelproces op ‘Afhaling’. U ontvangt van ons een e-mail als uw bestelling klaar staat voor afhaling.
Omdat 95% van onze orders wordt verzonden bieden wij standaard geen geschenkverpakking aan. Je pakket wordt verschillende keren gekanteld, gegooid en gestapeld tijdens z’n reis naar de ontvanger. Hierdoor besteden we de grootste aandacht aan de bescherming van de artikelen tijdens het transport en kan de levering uit meerdere losse pakketten in een grote omdoos bestaan.
Kies je voor afhaling en heb je graag een mooie geschenkverpakking? Laat het ons even weten en we verpakken je geschenkje met veel plezier zonder meerkost.
Iedereen maakt wel eens een foutje of vergeet iets tijdens het bestellen. Zolang je order niet is verzonden is het mogelijk iets toe te voegen aan je bestelling. Koos je voor verzending? Vermijd dubbelde verzendkosten en selecteer ‘Afhaling te Maldegem’ tijdens de checkout. Het volstaat even te verwijzen naar je openstaand order in het vak ‘opmerkingen’ zodat wij beide orders bundelen in één zending.
Heb je een BTW nummer en wens je een factuur? Stuur ons simpelweg een mailtje naar info@doedels.be met je bestelnummer en BTW nummer en wij zorgen voor de rest.
Je ontvangt steeds een orderbevestiging nadat de betaling is voldaan. Controleer zeker even je spamfolder of de map met ongewenste mail in je e-mailprogramma.
Vind je de orderbevestiging niet meteen terug in je mailbox?
Geef ons een seintje via e-mail, Facebook of Whatsapp en we helpen je graag verder!
Elk artikel die we aanbieden behandelen we met de grootste zorg. Hierdoor kunnen we steeds de kwaliteit garanderen waar je als klant recht op hebt. Mocht er ondanks onze aanpak toch een artikel zijn waar je niet tevreden over bent, geef ons dan een seintje. We komen samen zeker tot een oplossing.
TRANSPORTSCHADE
Is je pakketje beschadigd tijdens het transport? Neem zeker een foto van de beschadigde doos vóór het openen, en geef ons z.s.m. een seintje via info@doedels.be
Items gekocht bij Doedels kunnen in de meeste gevallen binnen 14 dagen na ontvangst worden geretourneerd. Gedurende deze periode, kun je de producten proberen en beoordelen zoals je ook zou doen in een fysieke winkel.
Wanneer je een product wilt retourneren moet deze wel in dezelfde staat zijn als bij ontvangst, zonder enige beschadigingen. Je mag producten uit de verpakking halen, tenzij de verpakking verzegeld is.
Wanneer je er voor kiest producten te retourneren, vragen we je dit vooraf te melden door het retourformulier in te vullen die je hier kunt vinden. Je
kunt ons ook op de hoogte stellen door een email te sturen naar: info@doedels.be. Houd er rekening mee dat je producten terug moet sturen binnen 14 dagen nadat je ons geïnformeerd hebt.
Verwerking van jouw retour
Nadat wij je retourverzending hebben ontvangen, gaan we aan de slag met de beoordeling van de geretourneerde artikelen en de verwerking van jouw terugbetaling. Het geld wordt gerestitueerd volgens de originele betaalmethode die je tijdens de aankoop hebt gebruikt, tenzij anders gewenst. Het bedrag wordt binnen 5 dagen teruggestort. De verzendkosten voor de
retourzending zijn voor je eigen rekening, en bedragen maximaal € 6,95 via Bpost.
Artikelen die niet geretourneerd kunnen worden
Gepersonaliseerde artikelen kunnen niet worden geretourneerd.
Belangrijk:
- Gepersonaliseerde artikelen kunnen helaas niet worden teruggenomen.
- Verzendkosten voor retourzendingen zijn ten laste van de klant.
- Na controle van het artikel betalen wij u de volledige aankoopsom (incl. verzendkosten) terug.
Heb je zelf een tof idee? Is je eigen ontwerp mogelijk?
We luisteren graag naar je wensen en bekijken samen wat mogelijk is. Aarzel zeker niet en stuur ons een mailtje via info@doedels.be.
Klanttevredenheid is enorm belangrijk voor elk bedrijf. Daarom polsen we steeds even kort hoe jouw ervaring met ons was.
Sinds april 2023 werken wij samen met The Feedback Company, een eenvoudig systeem waarbij je jouw mening over ons geeft in amper 1 minuut. Dit laat ons toe echte reviews te verzamelen, van echte klanten.
Jouw mening is voor ons, en voor toekomstige klanten, van enorm belang. We zijn je dan ook ontzettend dankbaar als je hiervoor even een minuutje de tijd neemt. The Feedback Company stuurt je maximaal 2 e-mails, en geloof ons, daarna wordt je niet verder gestoord!
Onze gegevens

Adres voor afhalingen
Nieuwe Bogaardestraat 28 – 9990 Maldegem – Oost-Vlaanderen – België
Bel of Whatsapp
+32 465 07 66 40 (ma-vr van 9-17u)
E-mail
Stuur ons een e-mail
BTW
BE0809967717
Erkend bij het FAVV
2.292.603.710
* Doedels.be is een webshop zonder fysieke winkelruimte